неделя, 17 март 2013 г.

Беззъба журналистика или краткият ми престой в блога на Иво Инджев


Преди около две седмици имах неблагоразумието да загубя малко време, следейки блога на г-н Инджев, който се радва на голяма читаемост в българското интернет пространство.

Целият блог, според мен, е базиран на една основна идея – откъсване на България от руското влияние, в което аз не видях нищо лошо, напротив, много ми хареса!

Започнах да коментирам, прокарвайки пък моята основна идея – България няма нужда от фоби или фили, а само от българи, защитаващи българските интереси. Смятах, че коментирам сред съмишленици и бях радостен.

В момента обаче, когато в един от коментарите си изтъкнах, че България не трябва да следва примера нито на Русия, нито на САЩ, обяснявайки защо, моите коментари започнаха да не преодоляват модераторските изисквания на г-н Инджев.

Погледнах в блогорола му и видях цял куп български блогъри, чиято основна идея не бе, че България трябва да се откъсне от ВСЯКАКВО влияние, било от изток или от запад.

Конкретният повод за днешната ми публикация бе новата статия, която Иван Бедров обяви в Туитър, че била готова в неговия блог и озаглавена “Под зоркия поглед на братушките”. 

Не я четох – скучно, Иване. Разбрах. Достатъчно. Аз също съм против всякакво руско вмешателство в България! 

А сега вие, беззъби български журналисти, разберете, че България няма нужда от никакво вмешателство идващо от чужда държава, независимо от географското и разположение!

Райчо Марков
Ню Йорк

4 коментара:

  1. Ясен си ми Пайчо, разбрах.

    ОтговорИзтриване
  2. Да, приготвеният от българската икономика пай се консумира изцяло в България от всички участвали в опичането му.

    Радвам се, че ясно сте ме разбрали.

    ОтговорИзтриване